Gå direkt till innehåll Gå direkt till meny

Biljetter & medlemsskap

Medlemskort: Köp medlemskort på Piteå turistbyrå genom att på plats betala med swish. Det går även att lösa medlemskap genom att swisha 350 kr till telefonnummer 1236716161, skriv ditt namn i meddelanderutan samt i mån av plats också e-postadress (för att kunna få medlemsinformation om kommande konserter). Ta en skärmdump eller spara historiken, så gäller det som medlemsbevis. Det går även att betala in medlemsavgiften via bankgiro 5678-3905, märk inbetalningen med namn och adress. Medlemskort går också att köpa kontant eller med kort samt lösa in efter swishbetalning vid konserter.
Medlemsavgiften är 350 kr och gäller ett år från och med inköpsdatum!

Biljettpris:
150 kr inkl service avgift (medlem o stud)
250 kr inkl service avgift (ordinarie) ej medlemmar vid entré 280 kr.

Musikalisk salong 100 kr, inga förköp och endast betalning på plats. Inga rabatter gäller för dessa konserter.

Musikstuderande (Mhsk – endast programstudenter, Framnäs, EsMu, Musik- och dansskolan) har fri entré i mån av plats.
Den studerande ska kunna visa intyg, elevleg eller liknande.